gratis verzending vanaf 60 euro.
Filter

Wat je geeft, komt terug.

Positieve gedachtes geven vaak positieve omstandigheden & wie goed doet, goed ontmoet. Zo geloven wij ook dat iemand die geeft, iets moois tegemoet komt. Gebasseerd op deze gedachte, maken wij onze mindful gifts. Cadeaus met een gedachte, met een betekenis, maar vooral met het doel om iemand een fijn gevoel te bezorgen. 

Daarnaast zijn wij ervan overtuigd dat een cadeau pas een cadeau is wanneer het ook luxe verpakt is. Zo besteden wij bij ieder cadeau veel aandacht aan de verpakking, niet omdat het persee moet maar omdat het hoort bij de gedachte achter het geven van een fijn gevoel. 

Elke cadeautje is dan ook uniek, of het nu gaat om het handgeschreven briefje, de tot in de perfectie uitgevoerde strik of om de algemene gedachte achter elk cadeautje. Durf te kiezen voor iets bijzonders, kies daarom voor een cadeau dat past met onze Mindful Gifts.

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.